سگ, گربه

خرید وبهترین قیمت غذای خشک سگ و گربه از کجا بگیریم ؟

9k=

خرید غذای خشک سگ و گربه از پت شاپ آنلاین پوزه

بسیاری از افراد برای خرید غذای خشک گربه و سگ خود به یک پت شاپ آنلاین یا حضوری مراجعه می‌کنند. اما پیش از اقدام برای خرید غذای خشک سگ و گربه بد نیست کمی بیشتر درباره این نوع از غذاهای حیوانی بدانیم. اگر با مزیت‌های غذای خشک آشنا شویم و قبل از خرید نکات مهمی را در ذهن داشته باشیم، می‌توانیم بهترین غذای ممکن را برای سگ و یا گربه خود انتخاب کنیم.

انواع غذای حیوانات خانگی

حیوانات خانگی مانند سگ و گربه بسیار دوست داشتنی هستند و زندگی در کنار آن‌ها لذت بخش است. اما مراقبت از این حیوانات هم وظیفه‌ای است که بر عهده صاحبان آن‌هاست. برای مراقبت از سگ و گربه باید بتوانیم بهترین و مغذی‌ترین غذاها را برای این حیوانات تهیه کنیم. به طور کلی چند نوع غذا برای حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می‌توان آماده کرد:

  • غذای خانگی
  • غذای کنسروی
  • غذای خشک

غذاهای خانگی، غذاهایی هستند که شما در خانه می‌توانید برای گربه یا سگ خود درست کنید. این غذاها معمولا از منابع گوشتی مانند گوشت قرمز، ماهی و مرغ تهیه می‌شوند. دو نوع دیگر غذاهای کنسروی و غذاهای خشک هستند که باید از پت شاپ‌های مختلف مانند پت شاپ آنلاین تهیه کنید. مساله مهم در تهیه غذای گربه و سگ، رعایت تنوع غذایی است. هر سه نوع این غذاها برای حیوانات خانگی مفید هستند. اما نکته کلیدی تغذیه حیوان با این غذاها در کنار هم است.

پت شاپ آنلاین

1

مزایای غذای خشک گربه و سگ

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا باید برای حیوان خانگی خود غذای خشک گربه و سگ تهیه کنید؟ هر کسی که در خانه خود از سگ‌ها و گربه‌ها نگهداری می‌کند خواهان سلامتی و طول عمر بیشتر برای حیوانات خود است. برای تضمین این سلامتی کارهای زیادی می‌توان برای حیوانات خانگی انجام داد. یکی از آن‌ها تهیه غذای خشک گربه و سگ است. غذاهای خشک مزایای زیادی برای این حیوانات دارد که برخی از آن‌ها را در ادامه عنوان می‌کنیم.

تامین مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز

غذاهای معمولی و خانگی که به حیواناتی مانند سگ و گربه داده می‌شود، تمام نیازهای غذایی آن‌ها را تامین نمی‌کند. در حالی که غذای خشکی که مخصوص سگ و گربه تولید شده است شامل این ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌باشد.

فاسد نشدن غذای خشک

غذای خشک سگ و گربه نسبت به غذاهای خانگی و غذاهای کنسروی بسیار دیرتر فاسد می‌شود. با توجه به این مورد شما می‌توانید هر بار که از خانه بیرون می‌روید برای سگ یا گربه خود غذای خشک بریزید. از آنجا که این غذاها فاسد نمی‌شوند خیال‌تان راحت است. این کار نگرانی شما از بابت گرسنه ماندن حیوان را از بین می‌برد.

حفظ سلامت دندان و دهان

بسیاری از کسانی که از یک پت شاپ آنلاین یا حضوری برای سگ یا گربه خود غذای خشک تهیه می‌کنند از این مورد اطلاع دارند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های غذای خشک کمک به افزایش سلامتی دهان و دندان سگ و گربه است. غذاهای خشک به دلیل بافت سختی که دارند، هنگام جویده شدن جرم‌های دندان حیوانات را از بین می‌برند. با این کار دندان این حیوانات سفید باقی می‌ماند و دهان‌شان از بروز عفونت و آسیب در امان خواهد بود. اگر شما هم به سلامتی دندان‌ها و البته خوشبو بودن بوی دهان حیوان خانگی خود اهمیت می‌دهید حتما برایش غذای خشک تهیه کنید.

جلوگیری از چاق شدن

یکی از معضلاتی که صاحبان سگ‌ها و گربه‌ها با آن درگیر هستند، این است که حیوان خانگی‌شان اضافه وزن پیدا می‌کند. برخی از این افراد فکر می‌کنند افزایش وزن، زیبایی حیوان را از او می‌گیرد. یکی از راه‌های جلوگیری از پیدا کردن اضافه وزن و چاقی در حیوانات استفاده از غذای خشک است. غذای خشک گربه و سگ انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه را به آن‌ها می‌دهد، بدون اینکه خطر چاقی را به دنبال داشته باشد.

افزایش طول عمر

غذای خشک سگ و گربه دارای تمامی ویتامین‌ها و مواد غذایی مورد نیاز این حیوانات است. به این دلیل به حفظ سلامتی آن‌ها کمک می‌کند. از طرفی بسیاری از بیماری‌هایی که این حیوانات می‌گیرند به نوعی با تامین نبودن مواد مغذی در بدن آن‌ها ارتباط دارد. اگر به سگ و گربه خود غذای خشک بدهید نه تنها باعث افزایش طول عمر او خواهید شد، بلکه سلامتی و شادابی حیوان را هم تضمین کرده‌اید.

غذای خشک گربه

قیمت مقرون به صرفه

در نهایت آخرین مزیتی که برای غذای خشک سگ و گربه وجود دارد، مقرون به صرفه بودن قیمت آن است. در مقایسه با غذاهای خانگی و غذاهای کنسروی، غذای خشک قیمت نهایی کمتری دارد. علاوه بر این، مزایای آن برای حیوان بسیار زیاد است که این نوع غذا را ارزشمندتر هم می‌کند.

نکاتی که قبل از خرید غذای خشک گربه و سگ باید بدانید

قبل از خرید غذای خشک سگ و گربه باید بعضی نکات مهم را بدانید. اولین نکته در رابطه با سن حیوان است. غذاهای خشک این حیوانات را معمولا بر اساس سن آن‌ها  طبقه بندی می‌کنند. به عنوان مثال مواد غذایی و میزان انرژی که یک بچه گربه نیاز دارد، با یک گربه بالغ متفاوت است. نکته بعدی توجه به نژاد حیوان است. این مساله به خصوص در مورد سگ‌ها صادق است. هر نژاد عادت‌ها و ذائقه‌های غذایی خاص خود را دارد. شما هم باید غذای خشک متناسب با نژاد حیوان خود را خریداری کنید.

مشورت با دامپزشک همیشه توصیه می‌شود. اگر سگ یا گربه شما حساسیت‌های به خصوصی داشته باشد، نباید برخی از غذاها را به او بدهید. پس قبل از خرید غذای خشک، برای اطلاع از حساسیت‌های غذایی حیوان خود حتما با دامپزشک مشورت کنید. نکات دیگری که باید در نظر داشته باشید تاریخ انقضای محصول، میزان جثه حیوان، میزان فعالیتش و نوع غذاهایی که علاقه دارد است.

غذای خشک سگ

قیمت غذای خشک گربه و سگ

قیمت غذای خشک گربه و سگ به عوامل مختلفی مانند مارک غذای خشک، اندازه و میزان بسته بندی و نوع غذای خشک بستگی دارد. به عنوان مثال غذای خشک سگ ایرانی از نمونه‌های خارجی ارزان قیمت‌تر است. از طرفی غذای خشک رویال کنین و غذای خشک گربه رفلکس با اینکه قیمت بیشتری دارند اما از کیفیت بالایی برخوردارند. انتخاب بین برندهای ایرانی و خارجی به عهده شماست. اما در هر صورت اکثر خریداران کیفیت غذای خشک رویال کنین و رفلکس را ترجیح می‌دهند.

پت شاپ آنلاین پوزه

بسیاری از مشتریان ما به دنبال یک پت شاپ تهران هستند تا خرید خود را در شهر تهران انجام دهند. پت شاپ آنلاین پوزه امکان خرید اینترنتی غذاهای خشک سگ‌ها و گربه‌ها را برای تمام مشتریان عزیز در سراسر ایران فراهم کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید