0ae496ff-916e-4a0c-8d5e-4c15a9b425bb
WhatsApp Image 2020-10-06 at 12.08.06
برای گرفتن وقت آرایش با شماره زیر تماس بگیرید
021-91099008

آرایش حیوانات خانگی در تهران با چه قیمتی ارائه می‌شود؟

60,000تومان کمینه قیمت                    110,000تومان متوسط قیمت                                  200,000تومان بیشینه قیمت

پیرایش و اصلاح موی سگ و اصلاح موی گربه یکی از مواردی است که در نگهداری حیوانات خانگی اهمیت زیادی دارد. اصلاح موی سگ و اصلاح موی گربه علاوه‌بر اینکه ریزش شدید موی سگ و گربه و دردسرهای نظافت محیط را کاهش می‌دهد، باعث ایجاد زیبایی و پاکیزگی حیوان نیز می‌شود. علاوه‌براین مانع از گرمازدگی سگ در تابستان شده، سلامت پوست و موی حیوانات را بهبود بخشیده و گره خوردن موهای سگ را کاهش می‌دهد.

همانگونه که رعایت بهداشت و آراستگی برای انسان‌ها حائز اهمیت است، پیرایش و آراستگی موی حیوانات خانگی‌ هم اهمیت دارد؛ ازاین‌رو صاحبان حیوانات خانگی همواره به دنبال آرایشگاه سگ و آرایشگاه گربه هستند تا خدماتی مانند کوتاه کردن موی سگ و اصلاح موی گربه را دریافت کنند. بنابراین انتخاب یک آرایشگاه حیوانات خانگی اهمیت زیادی برای صاحبان حیوانات خانگی می‌یابد.

درصورتی‌که آرایشگاه حیوانات خانگی در نزدیکی محل سکونت شما نیست، با توجه به فضای استرس‌زا و پرتنش شهری که بسیاری اوقات باعث آشفتگی حیوان می‌شود، بهتر است که به سراغ اصلاح موی سگ در منزل و اصلاح مو گربه در منزل بروید و از خدمات آرایشگر سگ و گربه در محل بهره‌مند شوید.

یکی از عوامل موثر در انتخاب آرایشگاه حیوانات خانگی، قیمت اصلاح موی سگ و قیمت اصلاح موی گربه است. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر هزینه آرایش حیوانات خانگی می‌پردازیم.


  •  نژاد حیوان خانگی بر هزینه آرایش حیوانات خانگی تاثیر دارد


0ae496ff 916e 4a0c 8d5e 4c15a9b425bb

اولین عاملی که بر هزینه آرایش حیوانات خانگی تاثیر دارد، نژاد حیوانات است. اصلاح موی سگ شیتزو، اصلاح موی سگ تریر، اصلاح موی سگ اشپیتز، اصلاح موی سگ پامرانین و همچنین برخی دیگر از نژادهای سگ مانند نژاد پودل نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارند چراکه جزو سگ‌های پر مو محسوب می‌شوند. در چنین نژادهایی که به اصلاح موی صورت سگ هم نیاز خواهند داشت، کوتاه کردن موی سگ به ظرافت بیشتری احتیاج دارد. بنابراین نژاد سگ بر قیمت اصلاح موی سگ هم تاثیر می‌گذارد. همچنین اصلاح موی گربه پرشین نیز نسبت به اصلاح موی گربه در بقیه نژادها ممکن است هزینه‌ی بیشتری داشته باشد.


  •  اندازه حیوان خانگی بر هزینه آرایش حیوانات خانگی تاثیر دارد


WhatsApp Image 2020 10 06 at 12.08.06

دومین عاملی که بر هزینه اصلاح موی سگ تاثیر دارد اندازه سگ است. (معمولا اندازه‌ی گربه‌های بالغ چندان تفاوتی با هم ندارند به‌همین‌خاطر اندازه‌ گربه در قیمت اصلاح موی گربه تاثیری ندارد).

هرچه اندازه سگ بزرگتر باشد، زمانی که در آرایشگاه سگ برای اصلاح موی سگ صرف می‌شود بیشتر خواهد بود و در نتیجه قیمت اصلاح موی سگ افزایش خواهد داشت. معمولا تا وزن ۸ کیلوگرم را سگ کوچک، تا ۱۵ کیلوگرم را سگ‌ متوسط و بیشتر از ۱۵ کیلوگرم را سگ‌ بزرگ در نظر می‌گیرند.


  •  خدمات جانبی بر هزینه آرایش حیوانات خانگی تاثیر دارد


آرایش حیوانات خانگی فقط کوتاه کردن موی حیوانات نیست. خیلی اوقات قبل از اصلاح موی سگ می‌بایست موی او برس زده شده و گره مو باز شود. در این صورت هزینه‌ی برس و باز کردن گره موی سگ هم جداگانه محاسبه می‌شود و بر هزینه اصلاح موی سگ تاثیر دارد. درصورتی که گره موی سگ زیاد باشد هزینه گره‌زدایی افزایش می‌یابد. همچنین می‌توانید از آرایشگر سگ درخواست کنید قبل از پیرایش، سگ را شستشو نیز بدهد، که در این شرایط نیز هزینه شستشوی سگ بر قیمت آرایش سگ افزوده می‌شود.


  •  نوع اصلاح موی حیوان خانگی بر هزینه آرایش حیوانات خانگی تاثیر دارد


اصلاح موی سگ و اصلاح موی گربه به دو صورت انجام می‌شود: هم با ماشین اصلاح موی سگ و ماشین اصلاح موی گربه، و هم با قیچی اصلاح موی سگ و گربه. قیمت اصلاح موی سگ با ماشین اصلاح موی سگ و قیمت اصلاح موی گربه با ماشین اصلاح موی گربه کمتر از کوتاه کردن موی سگ و کوتاه کردن موی گربه با قیچی است.

اگر می‌خواهید آرایش سگ صرفا با مرتب کردن و نوک گیری موی سگ باشد هزینه‌ی کمتری را بابت قیمت اصلاح موی سگ خواهید پرداخت. اما ممکن است با توجه به نژاد سگ‌تان بخواهید آرایش سگ عروسکی داشته باشید (که اغلب مخصوص نژاد سگ پودل و نژاد سگ پامرانیان است) که در این حالت هزینه‌ی خیلی بیشتری را بابت هزینه اصلاح موی سگ باید بپردازید. بنابراین ابتدا تصمیم بگیرید اصلاح مدل دار و اصلاح پاپی کات می‌خواهید یا آرایش سگ عروسکی.


  • کوتاهی ناخن و مسواک حیوان خانگی بر هزینه آرایش حیوانات خانگی تاثیر دارد

سگ و گربه هم مانند انسان‌ها نیاز دارند به طور مرتب ناخن‌هایشان کوتاه شود. در صورتی که به‌طور منظم ناخن سگ و گربه را کوتاه نکنید ممکن است به خودش و به شما آسیب برساند. بنابراین تا قبل از بروز مشکلاتی نظیر شکستگی و یا عفونت ناشی از عدم رعایت بهداشت برای سگ و گربه، اقدام به کوتاهی ناخن سگ و کوتاهی ناخن گربه کنید.

همچنین مسواک زدن دندان سگ و دندان گربه به‌اندازه‌ی تمام نکات بهداشتی دیگر اهمیت دارد. با مسواک زدن سگ و گربه از انباشته شدن پلاک و جرم روی دندان، التهاب لثه و آسیب‌های دهانی جلوگیری کنید.

درصورتی‌که به خدمات کوتاهی ناخن سگ و گربه و مسواک زدن سگ و گربه احتیاج داشته باشید، باید توجه کنید که بر هزینه آرایش حیوان خانگی‌ افزوده می‌شود.


آرایش حیوانات را به متخصصش بسپارید

آرایش حیوانات از نظر بهداشتی، سلامتی و زیبایی، یکی از نیازهای ضروری حیوانات خانگی است. اگرچه گاهی اوقات، مسئولیت آرایش حیوانات خانگی برعهده صاحبشان است، اما آرایشگاه حیوانات خانگی نیز خدمات پیرایش و کوتاه کردن موی حیوانات خانگی، حمام و شستشوی سگ و گربه، کوتاه کردن ناخن سگ و دیگر اقدامات برای آرایش حیوانات را بی‌دردسر انجام می‌دهند.
آیا امکان اصلاح سگ در منزل وجود دارد؟ آرایشگاه حیوانات خانگی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟ بهترین آرایشگاه حیوانات خانگی کجاست؟ برای یافتن پاسخ سوالات، با خدمت از ما همراه باشید.



فهرست مواردی که در زمینه آرایش حیوانات خانگی می‌خوانید:


  • قیمت آرایش حیوانات خانگی چگونه تعیین می‌شود؟
  • فواید آرایش حیوانات خانگی
  • آرایشگاه حیوانات خانگی چه خدماتی ارائه می‌کنند؟
  • بهترین آرایشگاه حیوانات خانگی کجاست؟


قیمت آرایش حیوانات خانگی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت آرایش حیوانات خانگی باتوجه به اندازه، نژاد حیوان و نوع خدمات جانبی، تعیین می‌شود. شستشوی سگ، کوتاه کردن موی سگ، کوتاه کردن ناخن سگ، کوتاه کردن موی گربه هر یک توسط متخصصان انجام می‌شود و هر یک هزینه متفاوتی دارد.

شما در خدمت از ما می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و از چند آرایشگر حیوان خانگی به رایگان قیمت بگیرید. سپس با مشاهده پروفایل متخصص آرایش حیوانات و نظرات مشتریان قبلی، بهترین آرایشگاه حیوانات خانگی را پیدا کنید.


فواید آرایش حیوانات خانگی

آرایش حیوانات، کوتاه کردن ناخن و موی حیوانات به سلامتی و زیبایی حیوانات کمک می‌کند. با رویش موی حیواناتی مانند سگ و گربه، مشکلاتی مانند ابتلا به شپش و بیماری‌های واگیردار و گره خوردن موها به وجود می‌آید. سرعت رویش موی بعضی از نژادهای سگ به قدری زیاد است که تا روی چشم‌هایش می‌افتد. در این صورت بهتر است که به صورت منظم برای کوتاه کردن موی سگ خود اقدام کنید.


آرایشگاه حیوانات خانگی چه خدماتی ارائه می‌کنند؟


  • حمام سگ و شستشوی سگ
  • شستشوی گربه
  • کوتاه کردن موی سگ
  • کوتاه کردن ناخن سگ
  • کوتاه کردن موی گربه


کوتاه کردن موی گربه

سرعت رشد موی گربه معمولا زیاد نیست. اما به دلیل مشکلاتی که بالاتر گفتیم، مانند به وجود آمدن گلوله مو گربه و گره موی گربه، بهتر است موهای گربه خود را به صورت منظم اصلاح کنید. کار با ماشین اصلاح گربه برای افراد تازه کار کمی دشوار است. پس بهتر است که یک متخصص آرایش حیوانات خانگی با ابزار مخصوص خود به راحتی موهای گربه شما را اصلاح و مرتب کند.


کوتاه کردن موی سگ

مدت زمان رشد موی سگ در هر نژادی متفاوت است و ممکن است با رشد آن مشکلاتی را برای سگ به وجود آورد. مثلا اگر رشد موی سگ شیتزو زیاد باشد باعث نمدی شدن موی سگ می‌شود. اگر کار با ماشین اصلاح موی سگ برایتان آسان است به صورت ماهیانه این کار را انجام دهید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم آن را به بهترین آرایشگاه حیوانات خانگی بسپارید. یک آرایشگر حرفه‌ای حیوانات خانگی، به انجام مدل کوتاهی مو سگ شیتزو، مدل کوتاهی موی سگ تریر، مدل کوتاهی مو سگ اشپیتز مسلط است و باتوجه نژاد سگ، بهترین کوتاهی را انجام می‌دهد.


شستشوی حیوان خانگی

شستشوی سگ و گربه معمولا کار سختی نیست. اما زمانی که برای کوتاه کردن موی حیوانات اقدام می‌کنید، می‌توانید شستشوی حیوان خانگی را نیز در کلینیک و آرایشگاه حیوانات انجام دهید. هزینه شستن سگ و گربه از هزینه آرایش و پیرایش متفاوت است.


کوتاه کردن ناخن سگ و گربه

کوتاه کردن ناخن حیوان خانگی یکی از موارد مهم در نگهداری از حیوان خانگی شماست. توجه داشته باشید که کوتاه کردن ناخن سگ، برای سلامت سگ اهمیت زیادی دارد. به ویژه در مورد سگ‌های که اضافه وزن دارند، بلندی ناخن سگ موجب آسیب به ستون فقراتشان می‌شود. بهتر است این کار توسط متخصص انجام شود. پس هنگامی که سگ را برای کوتاهی مو پیش آرایشگر حیوانات بردید، کوتاه کردن ناخن او را فراموش نکنید.


اصلاح سگ در منزل


  • اصلاح سگ شیتزو
  • ماشین اصلاح موی سگ
  • اصلاح سگ پامرانین
  • اصلاح سگ ارزان
  • مدل کوتاهی موی سگ تریر
  • اصلاح موی سگ پامرانین
  • مدل کوتاهی مو سگ شیتزو


بهترین آرایشگاه حیوانات خانگی کجاست؟

آرایش حیوانات خانگی به صورت منظم، باعث می‌شود حیوان خانگی شاد و مرتب داشته باشید. اگر خودتان توانایی کوتاه کردن مو، ناخن سگ و گربه خود را دارید، بهتر است این وظیفه مهم را به فراموشی نسپارید. اما اگر وقت کافی یا مهارت در این زمینه ندارید، می‌توانید کار آرایش و شستن حیوان خانگی خود را به بهترین آرایشگاه حیوانات خانگی در تهران یا شهرهای دیگر و یا بسپارید. همچنین بعضی از خدمات حیوانات خانگی در محل شما انجام می‌شود. سفارش خود را به صورت رایگان در خدمت از ما ثبت کنید، منتظر پیشنهاد قیمت متخصص حیوانات خانگی بمانید و از میان متخصصان بهترین را انتخاب کنید.

بهترین نژاد ها سگ :

۱. لابرادور رتریور ۲. سیبرین هاسکی ۳. گلدن رتریور ۴. باکسر ۵. جک راسل تریر ۶. شپرد استرالیایی ۷. ویزلا ۸. وایمارانر ۹. شیبا اینو

۱۰. بُردِر کُلی ۱۱. ژرمن شپرد ۱۲. بول ماستیف  ۱۳. سگ کوهستانی برنس ۱۴. روتوایلر ۱۵. سگ جیندوی کره ای ۱۶. دوبرمن پینچر

۱۷. آکیتا ۱۸. سگ کوموندور ۱۹. تازی پلات ۲۰. چو چو ۲۱. پودل ۲۲. مالتز ۲۳. چاینیز کِرِستد ۲۴. پیچون فرایز ۲۵. سگ آبی پرتغالی

۲۷. اشناوزر ۲۸. بدلینگتون تریر ۳۰. پیت بول ۳۱. بولداگ انگلیسی ۳۲. اسپانیل تبتی ۳۳. باست هوند ۳۴. شیتزو ۳۵. ساموید

۳۶. بولداگ فرانسوی ۳۷. اسپانیل شاهزاده چارلز شوالیه ۳۸. سگ اسکیموی امریکایی  ۳۹: گریت دین ۴۰. کیش هاند

معرفی 29 سگ آپارتمانی:

1- نژاد باسنجی 2-نژاد بیچون فرایز 3- نژاد بوستون تریر 4- نژاد گریفون بروکسلی 5- نژاد بولداگ 6- نژاد کینگ چارلز اسپانیل

7- نژاد چی هوا هوا 8- نژاد چاینیز کرستد 9- نژاد کاتن دتویلیر 10- نژاد داچس هاند 11- نژاد بولداگ فرانسوی 12- نژاد هاوانیز

13- نژاد گری هاند 14- نژاد جپنیز چین 15- نژاد لاسا آپسو 16- نژاد لوچن 17- نژاد مالتیز 18- نژاد تریر منچستری 19- نژاد پینچر مینیاتوری

20- نژاد پیکینز 21- نژاد پامرانین 22- نژاد پودل 23- نژاد پاگ 24- نژاد اسچیپرکی 25- نژاد شیبا اینو 26- نژاد شیتزو 27- نژاد سیلکی تریر

28- نژاد توی فاکس تریر 29- نژاد یورکشایر تریر