سگ

10 بهترین سگ های نگهبان معروف دنیا

2Q==

وقتی نوبت به انتخاب بهترین سگ نگهبان می رسد ، فقط تعداد خاصی نژاد برای انتخاب وجود دارد. از Bullmastiff قوی گرفته تا Doberman Pinscher سریع ، گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. در زیر ، لیستی از 10 بهترین سگ محافظ برای محافظت از خانه و خودتان ایجاد کرده ایم.

 بول ماستیف
Bullmastiff یکی از بهترین نژادهای سگ محافظ است که به دلیل قدرت بدنی ، غرایز محافظتی ، شجاعت و وفاداری شدید به خانواده شناخته می شود. اگر یک متجاوز از محل عبور کند ، Bullmastiff معمولاً با استفاده از قدرت خود آنها را از پا در می آورد یا راه آنها را می بندد. با این حال ، وقتی نوبت به حضور در یک خانواده می رسد ، نژاد بسیار مطیع است و یک حیوان خانگی خانگی عالی می سازد.

دوبرمن پینچر
اگر یک زمین بزرگ دارید که می خواهید از آن محافظت کنید ، پینچر دوبرمن یک سگ محافظ عالی برای شماست. این نژاد فوق العاده سریع است و در مدت زمان کوتاهی می تواند به یک متجاوز برسد. دوبرمن ها به عنوان پنجمین نژاد هوشمند سگ در جهان شناخته می شوند ، سگهایی نترس ، هوشیار و وفادار هستند. از آنجا که آنها به ورزش زیادی احتیاج دارند ، بیشتر برای خانواده هایی با حیاط بزرگ و سبک زندگی فعال مناسب هستند.

روتوایلر
در اصل روتویلر که به عنوان سگ محافظ گاو پرورش داده می شدند ، به عنوان محافظ بی امان گله خود شناخته می شدند. آنها نژادی باهوش و فوق العاده وفادار به صاحبان خود هستند. معروف است که روتویلرها تا زمانی که به درستی به آنها معرفی نشوند ، با افراد غریبه دوری می کنند. علاوه بر این ، آنها بسیار سریع یاد می گیرند ، بنابراین آنها را به یکی از بهترین سگ های نگهبان برای خانواده ها تبدیل می کنند.

کوموندور
به طور سنتی برای محافظت از گله های گوسفند استفاده می شود ، کوموندوریک سگ نگهبان کاملا طبیعی و ذاتی  است. این نژاد فعال ، شجاع ، وفادار و به خاطر عزت و قدرت خود شناخته شده است. این نژاد اگر به درستی معاشرت و آموزش اطاعت شود ، یک حیوان خانگی فداکار خانواده می سازد.

پولی
در اصل برای پرورش گله استفاده می شدند ، Pulis بسیار باهوش است و سگ های محافظ عالی می سازد. آنها همیشه مراقب هستند و پارس می کنند تا صاحبانشان را از هر چیز غیر عادی آگاه کنند. Pulis به دلیل هوش بالایی که دارند ، به همراهی همیشگی نیاز دارند. آنها به خانواده هایی با سبک زندگی فعال نیاز دارند ، زیرا آنها عاشق پیاده روی ، دویدن و فعالیت در فضای باز هستند.

غول اشنوزر


2 / 2اشنوزرهای غول پیکر سگ های قوی ، قدرتمند و مسلط هستند ، بنابراین آنها را به یکی از بهترین سگ های نگهبان برای خانه ها و خانواده ها تبدیل می کند. آنها برای افراد غریبه بسیار مرعوب کننده هستند اما نسبت به اعضای خانواده بسیار وفادار هستند. البته به خاطر داشته باشید که این نژاد نیاز به تحریک روحی و جسمی زیادی و همچنین توجه مداوم دارد.

جرمن شپرد
با توجه به هوش بالا و سرعت در یادگیری دستورات ، ژرمن شپردها یکی از بهترین سگ های محافظ هستند. آنها جسور ، با اعتماد به نفس و نترس اند ، از این رو آنها را به نژاد سگ پلیس مورد علاقه تبدیل می کند. بعلاوه ، ژرمن ها  وقتی در خانه هستند رفتاری آرام دارند اما در صورت تهدید خانواده یا خانه به سرعت واکنش نشان می دهند.

 رودیژن ریج‌بک
این نژاد سگ که در اصل برای شکار شیر پرورش یافته است ، دارای یک شمه ی قوی است و تمایل به ماهیت مستقل دارد. Rhodesian Ridgebacks به خانواده خود وفادار هستند و نگهبانان طبیعی اند. آنها به دلیل انتخابی بودن در پارس های خود معروف هستند ، بنابراین وقتی ریج بک پارس می کند ، باید جدی گرفته شود. Rhodesian Ridgebacks باید به درستی آموزش دیده و مدیریت شود ، زیرا طبیعتاً مطیع نیستند. علاوه بر این ، این نژاد عاشق نوازش است و اغلب دوست دارد مانند یک پاپی کوچک بازی کند.

کوازس
کوازس در ابتدا برای نگهداری از دام پرورش داده می شد اما با گذشت سالها ، به طور فزاینده ای به عنوان نگهبان خانه پرورش داده می شد. این نژاد بسیار سرزنده است و یک غریزه قوی برای محافظت از اعضای خانواده اش دارد. Kuvasz تمایل دارد که از غریبه ها دوری کند اما به خانواده اش علاقه مند است. کواسز علاوه بر اینکه می خواهد همراهی همیشگی داشته باشد ، بسیار پرانرژی است و بنابراین به ورزش زیادی نیاز دارد.

استافوردشایر تریر
Staffordshire که اغلب با پیت بول تریر آمریکایی اشتباه گرفته می شود ، یکی از بهترین سگ های نگهبان محافظ است. آنها در اصل برای شکار خرس و گاوبازی پرورش داده می شدند. از این رو ، آنها ماهیتی تهاجمی و محافظ دارند. به همین دلیل ، آنها باید از کودکی به درستی اجتماعی شوند و آموزش ببینند. و اگرچه آنها برای غریبه ها مرعوب هستند ، استافوردشایر تریرها حیوانات خانگی  عالی می سازند ، زیرا تنها هنگام محافظت از یکی از اعضای خانواده به عنوان پرخاشگر شناخته می شوند.

توجه شود که نژاد های دیگری از سگ های نگهبان نیز وجود دارند اما به صورت نژاد های بالا رواج ندارند مانند boreboel ها که گاها به ۱۰۰ کیلو می رسند و از انها برای شکار شیر در افریقای جنوبی استفاده می شد و می توان گفت که بزرگ ترین قدرتمند ترین سگ های دنیا از همین نژاد هستند

همچنین باید در نظر داشته باشید که این مدل سگ های نگهبان برای تربیت به صاحبانی صبور و با تجربه نیاز دارند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید